Vzgoja za medije

VZGOJA ZA MEDIJE – TELEVIZIJA                                                       

URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto

NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda

CILJI:

  • Razvijati lastnosti, kot so: komunikacijske veščine, sposobnost kritičnega odnosa do televizijskih programov in oddaj doma in po svetu.
  • Seznanitev z novinarskim delom in novinarskimi pojmi, novinarskim bontonom.
  • Vrednotenje različnih množičnih medijev, kot je npr. internet.
  • Spoznati delovanje medijskih institucij in zgodovino medijev.
  • OBISK TELEVIZIJSKE HIŠE.
  • Kako nastopati, osvojiti retorične sposobnosti, pravila televizijskega vodenja, oblikovati novice v posameznih medijih.
  • Oblikovanje SVOJE ODDAJE, ŠOLSKEGA TV DNEVNIKA, REKLAM.

 UČENCI:

  • Izvedejo različne projekte, npr. Medijska zasvojenost med mladimi, Televizija in vzorniki.
  • Izdelajo poročila, reportaže, recenzije filmov, oddaj, ki jih shranjujejo v mapah.
  • Sodelovanje pri oblikovanju svoje televizijske oddaje, poročil oziroma reklame.
  • Pri ocenjevanju štejejo tudi pripravljenost, sodelovanje, veščine, iznajdljivost učenca.

 

VZGOJA ZA MEDIJE – TISK                                                    

URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto

NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda

Učenci spoznajo novinarsko delo, zvrsti in žanre. Raziskujejo neumetnostne jezikovne zvrsti, predvsem publicistične. Poudarek pri predmetu je pridobivanje praktičnih izkušenj, predvsem pa spodbujanje učencev k aktivnemu in kreativnemu delu. Svojo ustvarjalnost mišljenja in pisanja učenci uporabijo pri nastanku temeljnega letnega projekta – šolskega časopisa Mixer. S tem prevzemajo različne vloge: urednikov, fotografov, oblikovalcev, lektorjev. Pri predmetu sodelujemo z zunanjimi sodelavci, obiščemo strokovnjake s področja novinarstva, organiziramo delavnice s področja pisanja, nastopanja ali retorike.

 

VZGOJA ZA MEDIJE – RADIO                                                   

URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto

NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda

Učenci spoznajo novinarsko delo, zvrsti in žanre. Raziskujejo neumetnostne jezikovne zvrsti, predvsem publicistične. Poudarek pri predmetu je pridobivanje praktičnih izkušenj, predvsem pa spodbujanje učencev k aktivnemu in kreativnemu delu. Pri predmetu radio se poudarjajo radijske medijske vsebine, učenci oblikujejo lastne radijske oddaje in ustvarjajo program šolskega radia.

 

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost