Turistična vzgoja

Izbirni predmet turistična vzgoja naj bi pri učencih vzbudil zanimanje za turizem kot možno področje njihovega prihodnjega poklicnega ali ljubiteljskega dela ter jih spodbudil za pridobivanje znanja o turizmu kot gospodarski dejavnosti, pomembni za razvoj domačega kraja, širše okolice in države.

TEME IN VSEBINE

Namen predmeta je sooblikovati pozitiven odnos do turizma in turistov ter predstaviti turizem kot pomembno gospodarsko panogo za razvoj domačega kraja pa tudi cele države. Na globalnem, teoretičnem nivoju spoznavajo naravne in družbene dejavnike, ki vplivajo na razvoj turizma v Sloveniji in domačem kraju. Obravnavajo tudi zgodovino turizma v domačem kraju, pri čemer se povezujejo tudi s Turističnim društvom Kanja v Trzinu.

Učenci se seznanijo z naravnimi pogoji: s podnebjem, z vodo, rastlinstvom in živalstvom kot osnovo za razvoj turizma. Raziščejo ostale značilnosti domačega kraja (spomenike, gradove, cerkve …), ki pogojujejo in vplivajo na razvoj turizma. Možnosti razvoja turizma obravnavajo celostno z vidika prometnih povezav, urejenih turističnih objektov, različnih turističnih, športnih in kulturnih prireditev, kulture prehranjevanja ter turističnega oglaševanja.

Učenci se bodo seznanili tudi s poklici v turizmu.

DEJAVNOSTI

Pouk turistične vzgoje bo potekal v učilnici in na terenu. Učne ure bodo potekale v različnih oblikah: kot samostojno ali skupinsko delo. Organizirane bodo različne aktivnosti, ki od učencev zahtevajo ustvarjalnost, strpnost in solidarnost. Učenci bodo opravili več ogledov domačega kraja.

PREVERJANJE IN OCENJEVANJE

Učenci bodo ocenjeni za:

• samostojno izdelavo in predstavitev turistične razglednice ali prospekta poljubne evropske države ali kakšnega turistično atraktivnega kraja v Sloveniji,

• pripravo intervjujev in anket in poznavanje naravnogeografskih ter družbenogeografskih osnov za turistični razvoj Trzina,

• pripravo in vodenje poti za sošolce na namišljeni zaključni ekskurziji po eni od pokrajin v Sloveniji.

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Dostopnost