Vzgoja za medije
VZGOJA ZA MEDIJE – TELEVIZIJA
URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto
NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda
CILJI:
- Razvijati lastnosti, kot so: komunikacijske veščine, sposobnost kritičnega odnosa do televizijskih programov in oddaj doma in po svetu.
- Seznanitev z novinarskim delom in novinarskimi pojmi, novinarskim bontonom.
- Vrednotenje različnih množičnih medijev, kot je npr. internet.
- Spoznati delovanje medijskih institucij in zgodovino medijev.
- OBISK TELEVIZIJSKE HIŠE.
- Kako nastopati, osvojiti retorične sposobnosti, pravila televizijskega vodenja, oblikovati novice v posameznih medijih.
- Oblikovanje SVOJE ODDAJE, ŠOLSKEGA TV DNEVNIKA, REKLAM.
UČENCI:
- Izvedejo različne projekte, npr. Medijska zasvojenost med mladimi, Televizija in vzorniki.
- Izdelajo poročila, reportaže, recenzije filmov, oddaj, ki jih shranjujejo v mapah.
- Sodelovanje pri oblikovanju svoje televizijske oddaje, poročil oziroma reklame.
- Pri ocenjevanju štejejo tudi pripravljenost, sodelovanje, veščine, iznajdljivost učenca.
VZGOJA ZA MEDIJE – TISK
URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto
NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda
Učenci spoznajo novinarsko delo, zvrsti in žanre. Raziskujejo neumetnostne jezikovne zvrsti, predvsem publicistične. Poudarek pri predmetu je pridobivanje praktičnih izkušenj, predvsem pa spodbujanje učencev k aktivnemu in kreativnemu delu. Svojo ustvarjalnost mišljenja in pisanja učenci uporabijo pri nastanku temeljnega letnega projekta – šolskega časopisa Mixer. S tem prevzemajo različne vloge: urednikov, fotografov, oblikovalcev, lektorjev. Pri predmetu sodelujemo z zunanjimi sodelavci, obiščemo strokovnjake s področja novinarstva, organiziramo delavnice s področja pisanja, nastopanja ali retorike.
VZGOJA ZA MEDIJE – RADIO
URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto
NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda
Učenci spoznajo novinarsko delo, zvrsti in žanre. Raziskujejo neumetnostne jezikovne zvrsti, predvsem publicistične. Poudarek pri predmetu je pridobivanje praktičnih izkušenj, predvsem pa spodbujanje učencev k aktivnemu in kreativnemu delu. Pri predmetu radio se poudarjajo radijske medijske vsebine, učenci oblikujejo lastne radijske oddaje in ustvarjajo program šolskega radia.