Osnovnošolci na taboru krepili socialne veščine

Učenci OŠ Venclja Perka Domžale, OŠ Domžale in POŠ Ihan, OŠ Rodica, OŠ Dob, OŠ Janka Kersnika Brdo in OŠ Trzin so že tradicionalno krepili socialne veščine na taboru, ki ga organizira Zveza prijateljev mladine Domžale. Tabor, ki so se ga udeležili predstavniki skupnosti učencev šole, predstavniki otroškega parlamenta in ostali socialno močni učenci, je od 29. 11. do 1. 12. 2019 potekal v CŠOD Breženka v Fiesi.

 

55 učencev šestih osnovnih šol je v družbi šestih mentorjev, Bojane Vodnjov, Petre Paradiž, Petre Zupančič, Jasne Zorenč, Lane Klopčič in Roka Mahneta, krepilo socialne veščine, urilo moč komunikacije ter razvijalo kompetence vodenja in moderiranja skupine.  Rdeča nit tabora je bila letošnja tema otroškega parlamenta – moja poklicna prihodnost. V petek popoldne so se učenci najprej preko socialnih iger spoznali, se seznanili z namenom tabora ter izrazili svoja pričakovanja. Ravno medsebojno spoznavanje, povezovanje z drugimi šolami, iskanje skupnih interesov ter tkanje novih prijateljstev so eni od osnovnih ciljev tabora socialnih veščin.

V soboto so vsi učenci sodelovali na treh delavnicah: Moja, Poklicna in Prihodnost. Na delavnici Moja so spoznavali sami sebe, kdo sploh so ter katere vrednote so tiste, ki jim v življenju največ pomenijo. Na delavnici Poklicna so spoznavali različne poklice, prednosti in slabosti le-teh, ugotavljali, kako izberemo pravi poklic ter kateri so poklici prihodnosti. Na delavnici Prihodnost pa so učenci ugotavljali, kje vidijo sebe v prihodnosti, vsak posameznik je oblikoval svojo vizijo prihodnosti ter izdelal reklamni letak za svojo prihodnost. Pri vseh delavnicah so ugotavljali, kako pomembna je pozitivna komunikacija, dobro poznavanje samega sebe, sodelovanje in delo v skupinah. Po vsaki delavnici je sledila diskusija o sami delavnici. V soboto popoldne so se učenci peš odpravili na ogled Pirana, zvečer pa so se zabavali ob socialnih igrah in spoznali osnove gledališke pedagogike.

V nedeljo dopoldne smo naredili zaključke in pripravili načrte za izvedbo šolskih parlamentov. Učenci so izpostavili, da si tudi v prihodnosti želijo sodelovanja med šolami, za kar so pripravili nekaj konkretnih predlogov, ki jih bodo s pomočjo mentoric tudi udejanili. Ugotovitve, sporočila in predloge, ki so jih učenci oblikovali na taboru, bodo prenesli vsak na svojo šolo, tabor pa bomo predstavili tudi na medobčinskem parlamentu.

 

Jasna Zorenč (OŠ Domžale) in Bojana Vodnjov (OŠ Venclja Perka)

 

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost