Vzgoja za medije

VZGOJA ZA MEDIJE – TELEVIZIJA                                                       

URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto

NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda

CILJI:

  • Razvijati lastnosti, kot so: komunikacijske veščine, sposobnost kritičnega odnosa do televizijskih programov in oddaj doma in po svetu.
  • Seznanitev z novinarskim delom in novinarskimi pojmi, novinarskim bontonom.
  • Vrednotenje različnih množičnih medijev, kot je npr. internet.
  • Spoznati delovanje medijskih institucij in zgodovino medijev.
  • OBISK TELEVIZIJSKE HIŠE.
  • Kako nastopati, osvojiti retorične sposobnosti, pravila televizijskega vodenja, oblikovati novice v posameznih medijih.
  • Oblikovanje SVOJE ODDAJE, ŠOLSKEGA TV DNEVNIKA, REKLAM.

 UČENCI:

  • Izvedejo različne projekte, npr. Medijska zasvojenost med mladimi, Televizija in vzorniki.
  • Izdelajo poročila, reportaže, recenzije filmov, oddaj, ki jih shranjujejo v mapah.
  • Sodelovanje pri oblikovanju svoje televizijske oddaje, poročil oziroma reklame.
  • Pri ocenjevanju štejejo tudi pripravljenost, sodelovanje, veščine, iznajdljivost učenca.

 

VZGOJA ZA MEDIJE – TISK                                                    

URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto

NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda

Učenci spoznajo novinarsko delo, zvrsti in žanre. Raziskujejo neumetnostne jezikovne zvrsti, predvsem publicistične. Poudarek pri predmetu je pridobivanje praktičnih izkušenj, predvsem pa spodbujanje učencev k aktivnemu in kreativnemu delu. Svojo ustvarjalnost mišljenja in pisanja učenci uporabijo pri nastanku temeljnega letnega projekta – šolskega časopisa Mixer. S tem prevzemajo različne vloge: urednikov, fotografov, oblikovalcev, lektorjev. Pri predmetu sodelujemo z zunanjimi sodelavci, obiščemo strokovnjake s področja novinarstva, organiziramo delavnice s področja pisanja, nastopanja ali retorike.

 

VZGOJA ZA MEDIJE – RADIO                                                   

URE: 1 ura na teden, 35 ur na leto

NAMENJEN JE: Učencem od 7.-9. razreda

Učenci spoznajo novinarsko delo, zvrsti in žanre. Raziskujejo neumetnostne jezikovne zvrsti, predvsem publicistične. Poudarek pri predmetu je pridobivanje praktičnih izkušenj, predvsem pa spodbujanje učencev k aktivnemu in kreativnemu delu. Pri predmetu radio se poudarjajo radijske medijske vsebine, učenci oblikujejo lastne radijske oddaje in ustvarjajo program šolskega radia.

 

Morda vam bo všeč tudi...

Orodna vrstica za dostopnost