Likovno snovanje I, II, III
Izbirni predmet likovno snovanje s svojimi nalogami dopolnjuje vsebine obveznega predmeta likovna vzgoja. Učenci poglabljajo razumevanje prostora, izražajo občutja, oblikujejo stališča in vrednote. Pomemben cilj predmeta je priprava učenca na sodelovanje v kulturnem življenju ožjega in širšega okolja.
Učenci izbirajo med eno, dve ali tri leta trajajočimi programi likovne dejavnosti. Izbira likovnega snovanja II ni vezana na predhodno izbiro likovnega snovanja I, prav tako pa tudi izbira likovnega snovanja III ni vezana na predhodno izbiro likovnega snovanja II in likovnega snovanja I.
TEME IN VSEBINE
Učenci razvijajo zmožnost opazovanja, predstavljivosti in domišljije, krepijo interes za različne oblike likovne dejavnosti, negujejo čut za lepo ter razvijajo zmožnost doživljanja lepote v naravi in umetninah. Skozi različne dejavnosti vzpostavljajo pozitivni odnos do narodne in splošne človeške likovne kulturne dediščine ter se učijo kritičnega vrednotenja likovnih del.
Pri pouku spoznajo likovna področja: risanje, slikanje, grafiko, kiparstvo in prostorsko oblikovanje. Rišejo risbe po spominu, domišljiji, po opazovanju narave, spoznavajo različne materiale in orodja (tudi računalnik). Seznanijo se s poklici: tehnični risar, arhitekt, risar – slikar, grafik, kipar, grafični oblikovalec, modni oblikovalec.
DEJAVNOSTI
Metode dela so prilagojene likovnim problemom, pri čemer je poudarek na razvijanju izvirnosti in osebnega izraza posameznega učenca. Učenec lahko opravi likovno nalogo samostojno ali v skupini, tako da učenec razvija individualni pristop k likovnim rešitvam, razvija pa tudi sposobnost dela v skupini. Dejavnosti so individualno prilagojene in podkrepljene z likovno teorijo. Usmerjene so v oblikovanje in krepitev ročnih spretnosti.
PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA
Vrednoti se reševanje likovnega problema in zmožnost opisovanja likovnih pojmov, izvedba likovne tehnike, likovnega motiva ter odzivnost v likovnem izražanju. Upošteva se uspešnost na posameznem likovnem področju.