Urejanje poti in zastiranje gredic šolskega ekovrta
Kljub nizkim temperaturam smo z učenci preživeli delovno popoldne na šolskem vrtu. Naše vrtno orodje so bile vile, lopate, motike, samokolnice, uporabljen material pri delu pa karton in kompostiran konjski gnoj. Prejšnji teden smo na poti šolskega vrta navozili sekance, v tem tednu pa nanje dodali še eno plast. Debelejša je plast, boljše je, saj tako ohranimo poti zastrte in zatremo plevel. Sekance smo navozili še na preostale poti, ki so od zadnjič ostale nedotaknjene. Nadaljevali smo tudi z zastiranjem gredic s kartonom, ki smo ga zopet zbirali v šolski kuhinji in ga naložili na gredice, ki so bile pred tem že zastrte z listjem. Omenjeni material nalagamo na gredice zato, da bo preprečeval rast plevela, čez čas pa se bo spremenil v zemljo. Ribnik pri vrtu nam dobro služi, saj vanj namočimo karton, da ga bodo zemeljski organizmi kasneje lažje in lepše predelali. Kot zadnjo plast smo na gredice naložili še kompostiran konjski gnoj. Odstranili smo še nekaj hrena, saj se je precej razširil na zunanji strani vrta in velja za invazivno rastlino. Tudi hren so otroci odnesli domov.
Mihael Božič, koordinator in vodja projekta Šolski ekovrtovi